måndag 29 september 2014

Jag gör de här för mina nära å kära.

För två år sedan fick jag 3 diskbråck i nacken pga ett fall på mitt arbete å egentligen tack vare dom har jag börjat träna å varit riktigt flitig på de, så flitig att jag började jogga i sommras :)
Men i slutet av sommaren börjar jag känna en obehaglig känsla mellan mina skuldror och 25 augusti hade jag så ont mellan skuldrorna och ut i vänster arm så jag var tvungen att sjukskriva mej, å efter den dagen har det gått tokfort utför,i dagsläget är vänster arm helt bort domnad, jag har ständiga "elstötar" från skuldran å ut i vänster arm, de känns som att nån ger mej en elstöt samtidigt som dom drar i mina naglar med en tång, himla ont gör det.
Så från augusti till mitten på september har jag gått från att kunna träna måttligt samt att "bara" gå på Alvedon och nån enstaka Citodon till stora doser morfin och jättestora doser nervblockerare å träningen är i stort sett uteslutet, jag åker till sjukgymnastiken mest bara för den sociala biten för jag måste träffa människor annars blir jag galen.

De var lite bakgrund av min diskbråcks historia, nu till varför jag börjar blogga. De är nämligen så att jag tror att jag är ganska gnällig, å rätt så trist just nu, kanske att jag helt enkelt tycker lite för mycke synd om mej själv, har kanske lite svårt för att se andras problem, å då speciellt mina nära å käras. Dom börjar nog bli less på den här bittra kärringen som gnäller om sej å sitt, så därför tror jag att en blogg kan hjälpa mej att få ur mej skiten som jag annars stjälper över på  dom i min närhet typ mannen, världens bästa man som jag hellre kallar min kille :)

Ja jag nöjer mej med de här för just nu !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar